Panama City

28 juni 2014 - Panama City, Panama

4u30 De vakantie kan beginnen. Mijn pa komt me ophalen voor naar de luchthaven te gaan. Eerst een vlucht naar Zurich. De vlucht is overboekt en we bieden ons vrijwillig aan om een een ander vlucht te nemen, maar ze vinden twee andere vrijwilligers die niet moeten doorvliegen vanuit Zurich dus we konden toch vertrekken.  8 uur in Zurich aangekomen en wachten op de volgende paspoortcontrole vlucht naar New York. Bij het wachten worden nog eens paspoortcontrole en een hele reeks vragen over wie de valies heeft gepakt enzovoort. we zouden wel eens terroristen kunnen zijn. Rond 10u 30 vertrekt dan de 8 u durende vlucht naar New York. Rustige vlucht, wat proberen te slapen, wat muziek geluisterd. Aangekomen in New York, bagage halen terug, door de security, wat eten en terug de vlieger op voor een 5 uur durende vlucht. Als we van de vliegtuig stappen is het om 9u s'avonds nog ongeveer 30 ° en heel vochtig. tegen 22 u zijn we dan eindelijk in ons hotel in Panama City. En nu dus slapen en hopelijk nier te vroeg wakker door de jet lag.